torsdag 4. mars 2010

Strikkeglede!



Her er et bilde av det jeg har på strikkepinnene mine for tiden. Bildet er av armen på jakke til lille snuppa. Strikket på pinner nr 3 i Mor Åse babygarn.
Har kommet halvveis med selve bolen og nesten ferdig med begge armene. Er ganske tynt garn så det går ikke så fort når jeg må passe strikke mengden til dagsformen på armene, men det har gått veldig bra hittil. Jeg liker egentlig ikke babygarnet til Mor Åse så tror ikke jeg blir å strikke mere av det når dette er ferdig.
Har ellers strikket mye i Mor Åse av vanlig ullgarn og er godt fornøyd med det garnet.
Det røde, blå og svarte garnet er planen jeg skal strikke Spiderman votter av. Er litt spent på størrelsen på mønsteret men får prøve litt med pinnestørrelser.
Ble så inspirert av Ingrid og de mange flotte vottene hun har strikket.

1 kommentar:

Unknown sa...

Artig at jeg kan inspirere andre:-) Vottene blir nok mere passe til en guttunge i tynnere garn ja.