torsdag 25. oktober 2007

Pc fra HP.

I dag har dagen gått til å sitte i telefon med HP support for å prøve å få min halvt år gamle laptop til å fungere som den skal. Det endte med at den må sendes inn til Info Care for tredje gang til service. Jeg lurer på hvor de henter inn sine teknikere fra. Kanske de bruker innpiskere som står utafor og hanker inn tilfeldige forbipasserende. Det virker iallefall sånn.
Iallefall hvis du vil ha en velfungerende pc så anbefaler iallefall ikke jeg HP sine produkter og helst ikke produkter som ved feil må inn til Info Care for service for makan til amatørmessig reparasjon har ikke jeg opplevd noengang med noe produkt.
Toppen av alt var at etter service nr to kom maskinen tilbake med bare halvparten av minnet (ram) jeg hadde bestilt og betalt for i utgangspunktet.
På grensen til svindel spør du meg.

Ingen kommentarer: