onsdag 10. mars 2010

Strikkepinner!


I dag fikk jeg i posten ny forsyning med strikkepinner fra Get Knitted. Hadde bestilt noen 15 cm pinner i forskjellig tykkelse, men de hadde prestert å leggge feil tykkelse på det ene pinnesettet. Skulle ha 2,5mm og fikk 3,25 mm. Litt dumt men betydde bare at jeg måtte bestille noen flere pinner i dag. 15 cm lange pinner virker heilt suverene til f.eks tomler på votter, og annet småtteri. Gleder meg til å ta de i bruk.
Synd at det er så lav grense på tollfritt beløp man kan handle for fra utlandet.
Burde vel være på tide å høyne den tollfrie grensa til 1000 kr iallefall.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så artig at du likte de pinnene. Jeg må også bestille noen flere. Og 15 cm er suverene til alt småtteri inkludert votter og sokker. Har forresten fått tak i 30 cm rundpinne, som også er en genial sak. Da kan selbuvotter plutselig strikkes på rundpinne:-) Noen liker det veldig godt, inkludert meg, mens slik som mor syns det var helt forferdelig.

Wenche sa...

Ja pinnene funker godt, men jeg savner virer på 40 cm, syns de kunne ha det. Hvor har du fått tak i rundpinne på 30 cm, kunne godt tenke meg å prøve det.