mandag 28. januar 2008

Lammelår...nam nam

I kveld har vi vært hos Anne Grete og Rino og spist lammelår. All ære til AG for nydelig middag. Det var supergodt. Der i huset var de litt småsyk egentlig. Anne Grete var begynt å komme seg, Føyn-Johan var heller ikke i form, og Marlene ble syk i går, godt gjort å gjennomføre to løp i går med mageproblemer. Rino var frisk enn så lenge, Jaja vi får nu se etterhvert om det er smittsomt noen hver av oss... uhu.
Jeg er godt igang nu med et nytt strikkeprosjekt. Denne gangen blir det ikke lester, har begynt på genser til Føyn-Johan størrelse 2 år så det er ikke store greiene. Blir vel fort ferdig med den tenker jeg så får jeg se hva det blir etterpå nå som jeg er i siget med strikkepinnene.
Til jul strikket jeg ull lester til min svigerdatter i Thailand av alle ting. Der frys de jo hvis det blir under 20 pluss. Ja vi har det på forskjellige måter, jeg hadde iallefall ikke kledd på meg ull lester hvis det hadde vært så varmt her, men så er jeg jo ikke heilt vant med sånn varme her heller.
Akkurat nå regner det og er litt vind, men hvis man skal tro på værmeldingen skal det gå over i kuldegrader så vinteren er ikke over ennu.

Ingen kommentarer: